سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرایند تولید رژلب با چای آلبالو

 

معمولا خانم ها برای داشتن رخ ای قشنگ، از اسباب آرایش و پیرایش و خصوصا رژلب ارگانیک به کارگیری میکنند. مدام خرید اسباب پیرایش باکیفیت و دارای اعتبار مثل خرید رژلب ارگانیک یا این که  رژلب سوای سرب یا این که رژلب گیاهی، گران بوده؛ به این دلیل‌که این رژلب ها دارنده ویتامین بوده و عاری از هرگونه مواد سمی مانند سرب هستند، در سود در اثر تماس با پوست، از ایرادات احتمالی پرهیز می نماید. استعمال از رژلب های ارگانیک، سبب ساز می‌شود که مواد سمی از روش تناول کردن خوراک و یا این که مک زدن لب وارد تن نشود. با فهمیدن این موردها، خانم های  خوش ذوقی هم می‌باشند که ترجیح می‌دهند به جای خرید چنین رژلب های با کیفیتی، خودشان رژلب بسازند و از آن به کار گیری کنند. درپی نوشته‌علمی، با روش تصحیح کردن  دو رژلب گیاهی آشنا می شویم.

بهترین مارک رژلب

فرایند تولید رژلب با چای آلبالو

برای ساختن رژلب طبیعی، بایستی از مواد طبیعی و ارگانیک به کار گیری فرمایید. در ایجاد رژلب با چای آلبالو، همانگونه که از نام آن پیدا میباشد، نیاز به چای آلبالو یا این که چای انبان ای با مزه آلبالو داریم، از سایر مواد بکار رفته،یک فنجان آب جوش و پیاله(جهت ریختن رژلب در آن) میباشد.

 

مرحله 1: درابتدا در یک ظرفی، چای گونی ای یا این که چای آلبالو را به یاور یک فنجان آب جوش بریزید و به برهه زمانی 10 تا 20 دقیقه، اذن دهید، بجوشد تا همه رنگ های جانور در آن تخلیه شود.

 

مرحله 2: بعداز آنکه مواد قرمز از چای انبان ای بیرون شد، بایستی انبان را از پیاله بیرون کنیم و اذن دهیم که آب مازاد آن تبخیر شود برای مرطوب کنندگی این رژلب از پاره ای گلاب هم می‌توانید استعمال نمائید.

 

مرحله 3: بعداز اینکه محلول ما غلیظ شود و عاری از آب شد، اذن دهید تا محلول سرد شود، آن‌گاه آن را به ظرفی که می‌خواهید از آن به کارگیری فرمائید، انتقال دهید و با پنبه و یا این که براش می‌توانید برای نقاشی کردن لبان خویش استعمال کنید. تصحیح کردن رژلب طبیعی، علاوه بر زیبایی به مرطوب کردن و قابل انعطاف کنندگی لب ها هم امداد می نماید و دیگر نگران بیماری های پوستی نخواهیم بود.

 

فرایند تولید رژلب با چغندر (لبو)

یکی از دیگر از رژلب هایی که میتوانید در خانه به طرز خانگی صحیح فرمائید، تولید رژلب با چغندر میباشد که مواد اول آن به شرح ذیل میباشد:

 

2/1 قاشق غذاخوری موم

1 قاشق غذاخوری روغن زیتون

کمی ریشه چغندر

مرحله1: نخست نصف قاشق غداخوری موم را در باطن ظرفی ریخته و آن کاسه را در ظرفی که دربردارنده آب جوش میباشد بریزید، و به نحوه بنماری آن را قابل انعطاف و مایع فرمائید.

 

مرحله2: بعداز مایع شدن موم، هم اکنون بایستی روغن زیتون که به مقدار یک قاشق غذاخوری میباشد، به آن بیشتر فرمائید و سریعا از روی اجاق بردارید.

 

مرحله3: درین مرحله ریشه چغندرها را در ادغام کن بریزید و به طور له گردیده دربیاورید. برای بهتر شدن رژلب میتوانید ریشه چغندر را کم آب کرده و به طور پودر دربیاورید.

 

مرحله4: اکنون در‌این مرحله پودر چغندر یا این که چغندر له گردیده، رابه مخلوط موم و روغن زیتون طولانی تر فرمائید و باهم ادغام فرمایید. درحال حاضر این مواد را در یک کاسه ریخته و در یخچال فریزر حفظ نمایید. این رژلب علاوه بر زیبایی، به قابل انعطاف کنندگی و صاف بودن لب ها امداد می‌نماید.

 

امیدوارم از این نوشته ی علمی به کارگیری کرده باشید، لطفا نظرها خویش را در نگرش برای ما ارسال نمائید.ر