سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در زمستان زیباترین باشید

پانزده 
نکته اضطراری برای این که در فصل زمستان این سال زیباترین باشید! 

با فرا وصال فصل فصل زمستان وقت آن رسیده تا به سراغ لباس هایی با رنگ جذاب، بوت های دوست داشتنی و اکسسوری های پشمی خود بروید . با وجود تمام زیبایی هایی که این فصل به هم پا دارد، موی هایی بد حالت، پوستی کم آب و ایرادات مرسوم مد، از پاراگراف مواقعی هستند که با آن ها روبه رو خواهید شد . 
در زمستان کمتر شاهد چرب شدن موی و عرق کردن پوستتان خواهید بود . با شروع سرمای این فصل و تغییرات آب و هوایی، شرایط متعادل پوست و مو شما زیر تأثیر منفی قرار خواهد گرفت . 
در اینجا به پانزده نکته حتمی می پردازیم که به امداد آنها بتوانید این تغییرات را در دست گرفتن فرمائید و در این فصل زیباترین باشید . 

با  بهترین مارک رژلب
رعایت این چهار نکته در فصل‌زمستان پوست خود را قشنگ نگه دارید: 1- مرطوب کننده های اساس آب (Water-based) را کنار بگذارید و مرطوب کننده ای چرب با اساس روغن (Oil-based) را جایگزین آن فرمائید . برای داشتن پوستی لطیف، چندین رتبه در ارتفاع روز مصرف مرطوب کننده را تکرار فرمایید . 
2- اگر از خانه خارج می روید، استفاده از کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید . 
3- هیدراته بمانید و رطوبت بدن خویش را حفظ نمائید . نوشیدن آب به اندازه کافی، پوستتان را لطیف، قابل انعطاف و شاداب نگه می داراست . 
4- با این که شم خیر و خوبی در فصل سوزوسرما دارد، ولی با آب خیلی داغ حمام نکنید . برای حفظ رطوبت پوستتان، با آب ولرم دوش بگیرید . 

سه 
نکته مفید برای یک آرایش و پیرایش زمستانی: یک 
روز گرفته و سرد به این معنا نیست که شما نمی توانید بدرخشید! 5- از رنگ هایی به کارگیری نمایید که مکمل رنگ آب و هوا هستند . به کارگیری از رنگ هایی با توناژ قهوه ای و خاکستری، منجر می شوند چشمانتان بهتر و شاداب خیس دیده شوند . 
6- درصورتی که از داشتن پوستی کم آب سختی می برید، پیش از آرایش از لوسیون مطلوب استفاده نمائید . در شرای کالا پوستتان چرب است، میزان خیلییه خرده از آن را به پوست خویش بزنید . 
7- کرم پودرهایی با بافت کرمی و مایع تعیین نمایید تا پوستتان یک پارچه و لطیف به نظر بیاید . فقط اعتنا نمائید که رنگ کرم پودر باید مطابق با رنگ پوستتان باشد . 

چهار 
نکته شگفت انگیز برای موهایتان در فصل زمستان: با 
مو های بد حالت در فصل زمستان خداحافظی کنید! 8- موهایتان را با آب ولرم بشویید . 
9- مصرف نرم کننده را فراموش نکنید . 
10- برای خودداری از شوره سر، موهای خود را با یک روغن ماساژ دهید . چندین قطره آب لیموی نو را به روغن مورد نظرتان بیش تر فرمائید . دست کم هفته ای یکبار این فعالیت را انجام دهید . برای اینکار روغن زیتون و روغن بادام تلخ گزینه های مناسبی می باشند . 
11- وقتی در فصل زمستان خارج می روید، موهایتان را بپوشانید . زیرا باد سرد به رشته های موی جراحت می رساند . بطور منظم میزان کمی از موهای خویشرا کوتاه نمایید تا از موخوره شدن پرهیز نمایید . 

یک‌سری 
نکته برای پوشش زمستانی: 12- شلوار جین جذب بپوشید و برای شیک بودن و گرم شدن، برای بالا تنه هر چقدر که دوست دارید خرقه گرم بپوشید . 
13- بافتنی هایی دوست داشتنی از فرآورده کشمیر گزینش فرمایید که مکمل خیر برای شلوار های رسمی، جین، چرم و دامن های شما باشند . اگر می‌خواهید یه خرده شیک خیس شوید، یک کت بخرید تا تک تک تار و پود آن از شما دلربایی کند . 
14- برای یک زمان غیر رسمی، با پوشیدن یک کت چرم، استایل پوشش زمستانی خود را خواهید داشت . 
15- پوشش پاهای خود را فراموش نکنید . نکته حساس بوت میباشد . چکمه های تا مچ پا یا این که بالای زانو، هر دو ظاهر شما را زمستانی و بدون نقص می کنند . 
با دقت به این نکات، به استقبال لحظات دلنشین و سرد فصل زمستان بروید .