سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه طور رژلب خانگی و طبیعی صحیح کنیم؟

 

چه طور رژلب خانگی و طبیعی صحیح کنیم؟

 

 

بهترین مارک رژلب

درین نوشته‌ی علمی، یه خرده به شما در رابطه مورخ رژ لب توضیح خواهم اعطا کرد و به شما یک راهبرد برای نشان دادن چگونگی ساخت رژ لب در منزل می دهم. همان طور که احتمالا میدانید، رژ لب یک اثاثیه آرایشی عادی میباشد که به لب ها می زنند و برای ارتقا رنگ لب امداد میکند. این دربرگیرنده رنگدانه های متعدد، روغن ها و واکس میباشد که خیر فقط مورد های متفاوت رنگ را ساخت می‌کنند، بلکه اکثر اوقات نیز نگهداری از لب ها را مهیا می نمایند. رژ لب در قالب یک چوب باطن یک لوله یا این که تحت عنوان یک مایع با یک مداد گیسو کاربردی در دسترس میباشد. شایع میباشد که رنگ رژ لب با مومیایی کردن لب ادغام گردیده باشد. تحت عنوان یک یادداشت دیدنی اعتنا، پژوهشگران دریافتند که رژ لب های قابل انعطاف خیس جالب خیس به نظ رمی رسند. بدین ترتیب راهبرد رژ لب در پایین می بایست حس خوشحالی نمائید، چون فرآورده آخری قابل انعطاف میباشد!

 

 

 

ماجرا رژ لب

 

رژ لب همواره بخشی از مد بوده میباشد، ولی مورخ رژ لب تا انداز? مصریان باستانی که از حنا به کار گیری می‌نمایند برای نقاشی کردن لب هایشان به کارگیری می‌کنند. طبق این کتاب، \"قرائت لب اینجانب: مورخ فرهنگی رژ لب\"، مصری ها می دانستند چه‌گونه رژ لب را گزینش نمایند. آنان از یک رنگ گیاهی جیوه به اسم فوکوس به کارگیری کردند که دربردارنده آلژین، ید و منیت برم بود که سبب ساز به رنگ قرمز‌رنگ مایل به قرمز رنگ بنفش شد. با این حالا، این مخلوط نیز به صورت بالقوه سمی بود.

 

 

 

ولی اندیشه نمیکنم که شما نسبت به سموم در رژ لب به طور بی نقص مطلع می باشید. CNN تعدادی سال پیش در زمینه‌ی سرب جانور در برند های متعدد رژ لب گزارش بخشید. کمپین آرایشی ایمن در سال 2007 به اسم \"بوسه سمی\" انجام شد. این مطالعه بیش تر از 60 درصد از 33 رژ لب را آیتم تست قرار بخشید. سرب هیچ وقت تحت عنوان یک عنصر در لیست مواد نخستین رژ لب فهرست نشده میباشد، در ظاهر زیرا مقدار آن بسیار کوچک میباشد. با این درحال حاضر، ممکن میباشد وجود داشته باشد و قادر است از روش پوست جذب شود. این استدلال طولانی تر برای یادگیری شیوه قرار دادن رژ لب میباشد، به این ترتیب شما می‌توانید از مواد شیمیایی خطرناک به پوست خویش اجتناب فرمایید.

 

 

 

رجوع و برگشت به مورخ رژ لب - پیرایش مورخ نسبتا عجیب میباشد. در زمان های خاصی از مورخ، پیرایش - از پاراگراف رژ لب - غیر قابل پذیرش بود. تکان ذیل رهبری توماس هال، کشیش انگلیسی، خاطرنشان کرد که نگارگری پیرایش یا این که فیس عمل ابلیس بوده میباشد و زنان که \"دهن خودکار موی را گذاشتند\" عملکرد داشتند سایر افراد را به قتل برسانند و حریق و شعله دارای هیجان در قلب را پر‌نور نمایند از اشخاصی که چشمشان را بر آنان می پرستند. \"

 

 

 

مجلس بریتانیا در سال 1770 رژ لب را محکوم کرد و داعیه کرد که زنانی که مردان را با به کار گیری از اسباب و اثاث آرایشی از در بین می‌برند میتوانند برای جادوگری محاکمه شوند. حتا ملکه ویکتوریا پیرایش را تحت عنوان غیر مطلوب و تعجب آور و غریب خاطرنشان کرد - چیزی که صرفا بازیگران و روسپی ها پوشیدند. بدین ترتیب رخ ها به برهه زمانی یک سده تماما کمرنگ شدند. پیرایش یک خرید و فروش بسیار بدون شوخی بود!

 

 

 

بعد ها، به لطف صنعت فیلم و نیاز به ارتقا مملکت در حین نزاع جهانی دوم، پودر رژ لب و چهره در غایت به احترام به دست آورد. در واقعیت، حتی وظیفه وطن پرستانه زنان برای \"صورت خویش را قشنگ کن\" تبدیل شده‌است. از آن عصر صنعت رژ لب همواره رویش نموده است.

 

 

 

اینک که یه خرده مورخ آموخته اید، ممکن میباشد تعجب فرمایید که به چه شکل می‌توانم رژ لب را صحیح کنم؟ رژ لب خویش را در منزل میتوانید سهل وآسان و مشغول کننده انجام دهید. عالی میباشد که شما میتوانید مواد تشکیل دهنده را در دست گرفتن و یک متاع ایمن تولید نمایید. آن را با ریمل مژه و ابرو، خانگی مخلوط فرمایید و فیس خویش را بدون نقص نمائید. یک یادداشت دیگر: در شرایطی‌که شما شتاب دارید، حتی میتوانید رژلب خانگی را با سایه دیده تولید نمایید. با استعمال از سایه ساخته شده با دست. سایه دیده را باطن یک پیاله کوچک قرار دهید، یک روغن کرچک کوچک بیشتر فرمائید و به نیکی ادغام فرمایید. به کارگیری نمائید و شما عااالی می باشید.