سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عسل به عنوان یک جایگزین طبیعی برای مرهم لب

بهترین مارک رژلب

 

 

6- از عسل به عنوان یک جایگزین طبیعی برای مرهم لب، استفاده کنید. این ماده، لب‌ها را مرطوب کرده، و به درخشش زیبای لب‌ها کمک می‌کند. شما همچنین می‌توانید یک قاشق غذاخوری عسل، دو قاشق غذاخوری شکر، و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون را با هم مخلوط کرده، و به لب‌هایتان بمالید. بگذارید برای مدتی روی لب‌هایتان بماند، و سپس آن را پاک کنید.

 

 

7- یکی دیگر از مرهم‎‌های دارویی کامل برای داشتن لب نرم و لطیف، استفاده از ویتامین E بر روی لب‌ها،قبل از خواب، می‌باشد. این‌ها به شکل کپسول‎‌های کوچک، در دسترس هستند. آن‌ها به آبرسانی و نرم کردن لب‌ها، کمک می‌کنند.

 

 

8- میوه و سبزیجات قرمز رنگ را بخورید. برای مثال: گوجه فرنگی، توت فرنگی، چونکه آن‌ها به ذخیره‌سازی رنگ در پوست کمک کرده، و لب‌ها را صورتی رنگ می‌کنند.

 

 

9- برخی مطالعات نشان می‌دهد که کاهش مصرف چای و قهوه برای شما، می‌تواند منجر به داشتن لب‌های نرم و لطیف صورتی رنگ شود.

 

 

10- تجمع بیش از حد رنگدانه‌ها در بافت‌ها (رنگی شدن)، که در دوران بارداری یا بیماری رخ می‌دهد، با گذشت زمان، ناپدید می‌شود. گاهی اوقات، این هورمونی نیز هست.

 

 

11- تجمع رنگدانه‌ها در بافت‌ها (رنگی شدن)، فقط در لب‌ها ایجاد نمی‌شود، بلکه در صورت و بدن نیز توسط ژن‌ها مشخص می‌شود.

 

 

12- لب‌ها به علت در معرض آفتاب قرار گرفتن، تمایل به تیره‌شدن دارند. از یک مرهم لب با اس‌پی‌اف 15 استفاده کنید، مطمئن شوید که هنگام بیرون رفتن از منزل، از محافظ لب استفاده می‌کنید. بسیاری از ماتیک‌ها و برق‌لب‌ها نیز حاوی SPF 15 هستند.

 

 

13- اگر شما مستعد گاز گرفتن لب‌هایتان در هنگام ناراحتی هستید، جویدن یک آدامس را امتحان کنید. گاز گرفتن لب‌‌هایتان می‌تواند باعث خشکی و ترک‌خوردگی آن‌ها شود.

 

 

14- از زبان زدن لب‌هایتان اجتناب کنید. خیس کردن لب‌ها با آب دهان، می‌تواند منجر به خشکی و تیرگی لب‌ها شود.

 

 

15- آلوئه‌ورا یکی از بهترین درمان‌های دیگر است، که بسیار لب‌ها را تسکین می‌دهد، و از گرمای تند و زنند? خورشید، محافظت می‌کند.