سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طرفدار رژلب

بهترین مارک رژلب

تحت عنوان یک خانم بدون شک شما نیز طرفدار رژلب میباشید. رژلب یکی‌از وسایل آرایشی دوست داستنی بین همگی‌ی خانم‌ها به شمار می آید. ولی آیا می دانید که بیش تر رژلب‌های مو جود در بازار دارنده سرب می باشند؟ آری صحیح شنیده‌اید! حدود 61 درصد از رژلب‌های جان دار در بازار جهانی مشتمل بر سرب می‌باشند. سرب یک ماده سمی میباشد که قادر است به پیوندهای عصبی زخم بزند و حتی موجب بیماری‌هایی از گزاره بیماری‌های مغزی و خونی نیز شود. خطر سرب را بدون شوخی بگیرید و از همین امروز استعمال از رژلب‌های سرب‌دار خویش را متوقف نمائید و در‌پی شایسته ترین برند رژلب سوای سرب در بازار باشید.

 

صحت دارد که در هیچ کدام از بسته بندی‌های تولیدات آرایشی به طور صریح بدین زمینه که چقدر دارنده سرب میباشد اشاره‌ای نمی شود و اما شما میتوانید با خرید تولیدها پر اسم و رسم و بنام از تندرست بودن آن ها اطمینان نتایج فرمائید. در‌پی تنی چند از برند‌های جهانی رژلب‌ها را معرفی میکنیم که ابدا در آنها سرب استعمال نشده میباشد. شما میتوانید این برند‌ها را از جاهای دارای اعتبار خریداری فرمائید و با خیال و خاطر شل و سوای هیچ نگرانی در حین روز از آن ها استعمال فرمایید.

 

ترازو مصرف اثاثیه آرایشی در جمهوری اسلامی ایران

طبق آمار ارائه گردیده‌ی مرکز ها پژوهش ها اروپایی، درمیان کشورهای مصرف‌کننده اسباب و اثاث آرایشی، کشور‌ایران مرتبه هفتم عالم را به خویش اختصاص داده میباشد. این آمار نشان می دهد که واحد سنجش مصرف اسباب آرایشی در جمهوری اسلامی ایران بسیار بالا میباشد و کلیه تولیدکنندگان اسباب آرایشی جمهوری اسلامی ایران را تحت عنوان یک بازار خوب برای ارائه محصول ها خویش می دانند.

 

همین مصرف بالای اثاثیه آرایشی سبب ساز شده‌است که معیار قاچاق تولیدها آرایشی نیز فراتر رود و محصول‌های نامرغوب و مضر در بازار زیاد باشد.

 

پس در تعیین اثاثیه آرایشی خویش اعتنا نمائید و اجناس معتبری بخرید که برای تن درستی و پوست شما مضر نباشند.

 

شایسته ترین برند رژلب فارغ از سرب در بازار (از پایلا بخرید)

اکسیدهای آهن رنگ دانه‌های طبیعی می‌باشند که در طولانی تر وسایل آرایشی به ویژه در رژلب به کار گیری میشوند. اکسید آهن از معدن استخراج می‌گردد. رنگ رژلب‌های سوای سرب از اکسیدهای آهنی تشکیل میگردند که خویش آن ها از یک مراحل اکسیداسیون در دست گرفتن عبور میکنند و این سبب ساز میگردد که هیچ آلودگی سربی در رنگ مصرف شده در‌این رژلب ها وجود نداشته باشد. در ذیل تنی چند از شایسته ترین برند‌های جهانی که هیچ آلودگی سربی در آن ها چشم نمی شود معرفی می کنیم. برای اینکه بتوانید فارغ از هیچ کیفر وجدان و نگرانی از رژلب‌ها به کارگیری نمایید کارایی نمایید صرفا از همین رژلب‌های دارای اعتبار خریداری نمائید.

 

Gabriel Cosmetics

این برند از رژلب طرفدارای بسیار متعددی دارااست. این رژلب از روغن‌های جوجویا، آلوئه ورا و بیزابولول ساخته شده میباشد و دارنده ماندگاری بالایی میباشد و مدام لب‌های شما‌را مرطوب و درخشان نگه می‌دارد. به علت روغن‌های طبیعی مصرف شده در آن این برند از رژلب دارنده خاصیت ضدالتهابی، آهسته کننده پوست لب و ضدباکتریایی میباشد و از سوراخ خوردگی و بی آبی لب‌های شما مراقبت می نماید.

 

 

شایسته ترین برند رژلب فارغ از سرب

ZuZu Luxe

این برند از رژلب جزو برند Gabriel Cosmetics به شمار میاید و مانند آن 100% سوای سرب میباشد و به طور کامل از مواد طبیعی ساخته شده میباشد. مدام لب‌های شما‌را صاف و قابل انعطاف نگه می دارد و رنگ آن به بازه زمانی طولانی روی لب‌های شما باقی میماند. سایه‌های این برند نیز هوا داران متعددی داراست.

 

 

شایسته ترین برند رژلب فارغ از سرب

Mineral Fusion

این برند نیز 100% گیاهی میباشد و روغن دانه‌های آفتابگردان، کرچک، کنجد، نارگیل و بخش اعظمی از روغن‌های دیگر در آن بکاربرده شده‌است. تنوع رنگی بالایی دارااست و مدام لب‌های شمارا قابل انعطاف و صاف نگه می دارد. همچنین دارنده ماندگای فوق العاده‌ای میباشد.

 

 

شایسته ترین برند رژلب فارغ از سرب

100% Pure

یک رژلب مرطوب‌کننده عالی میباشد که با روغن انار،کره درخت روغن مداد ادغام گردیده و از رنگدانه‌های میوه‌ای برای رنگ آن استفاه شده‌است که برای نرمی و برنا‌سازی پوست لب شما فوق العاده میباشد. دارنده خواص آنتی اکسیدانی میباشد و مواد تشکیل‌دهنده آن ویتامین‌های موردنیاز لب را تامین می کند. این مارک سوای هیچ اغراقی حقیقتا صددرصد خالص و سوای مواد شیمیایی و رنگ‌های تصنعی و مصنوعی و مواد حافظ شیمیایی و یا این که هر سموم دیگر میباشد و در توان فوق العاده از لب‌ها مراقبت می نماید.

 

 

شایسته ترین برند رژلب سوای سرب

lavera lipstick

این برند رژ لب بسیار دوست داشتنی ساخت مرزو بوم آلمان میباشد. در کنار قشنگ کردن لب‌های شما به اندیشه سالمی‌تان نیز میباشد و تماما از مواد طبیعی ساخته شده میباشد. این رژلب برای مرطوب کردن ‌های شما بسیار اثر گذار میباشد. عموما مواد نخستین آن روغن‌های جوجویا، شیا، نارگیل، بادام و زیتون میباشد که هریک از آنان خواص‌های فوق العاده‌ای را برای لب‌های شما به ارمغان میاورد. افزودن گل خطمی و شکوفه آهک نرمی و التیام‌دهندگی خاصی را به لب‌های شما خواهد بخشید. رنگ دانه‌های بکار رفته در آن نیز به طور کامل از مواد معدنی طبیعی تشکیل‌شده میباشد.

 

 

شایسته ترین برند رژلب سوای سرب

اینجانب مجدد به شما پیشنهاد میکنم مسلما در باب خطرها سرب برای سالمی تحقیق و مطالعه فرمایید و در خرید اسباب و اثاث آرایشی و بهداشتی خویش اعتنا کافی را داشته باشید و از تولیدها دارای اعتبار و طبیعی به کارگیری نمایید.

 

ضمنا چنانچه ما تونستیم کمکی به شما بکنیم بدون شک از دیگر پست های ما دیدن نمائید مانند یادگرفتن بافت موهای آفریقایی.