سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لب یکی از اجزای مهم فیس

بهترین مارک رژلب

لب یکی از اجزای مهم فیس میباشد که تاثیر به سزایی در زیبایی شخص داراست. با درک کردن طریق های نگهداری و زیبایی لب ها میتوانید ظاهری و لب قشنگ برای خویش داشته باشید.

نبض ما– هر شخص لب هایی با صورت و رنگ متفاوتی داراست بعضی لبهای قطورتر و بعضا دیگر لبهای باریکی دارا‌هستند در حالتی‌که که مدل لب خویش را بدانید بهتر از آنان حفظ کرده و می‌توانید از دید زیبایی نمای بهتری در آن ها تولید نمایید.


اشکال صورت لب ها

مقاله پیشنهادی


پباده سازی لبخند هالیوودی چه طور میباشد؟(برای لمینت حال حاضر وقت بگیر)

لب ها صورت ها و فرم های متفاوتی دارا‌هستند که در‌پی به آن اشاره میشود.


لب های باریک

این لب ها برای معین کردن های لبه فرنگی لب نیاز به به کار گیری از خودکار لب دارا‌هستند . برای پر رنگ سازی لب از تولید ها پررنگ کننده لب و یا این که بقیه درمانها زیرا پررنگ سازی از روش ژل لب می اقتدار استفاده کرد.


لب های غیر قرینه

لب ها گاه می‌توانند غیر قرینه باشند حاشیه فرنگی لب بالا ممکن میباشد فراتر از زاویه  کناری لب باشد و طرف دیگر تحت خیس از زاویه


لب های صاف

شایسته ترین فرم لب می‌باشند که نمایی یکسان و یکنواخت داشته و در لمس قابل انعطاف و صاف میباشند این فرم لب ها به عنوان لب های بوسیدنی خوانده می گردند.


لب هایی با فرم لبریز

لب های لبریز اکثر وقت ها گزینه تحسین همگان میباشد و بعضا از ستاره ها  چنین لب هایی دارا هستند. لب های لبریز ممکن میباشد قرینه نباشند اما با ارایش می قدرت نقص را بهبود اعطا کرد. اکثر وقت ها این لب ها منحنی و قشنگ میباشند و آیتم عشق اشخاص بخش اعظمی می باشند. شایسته ترین سفارش بدین اشخاص به کارگیری از  مرطوب کننده های لب برای مرطوب ساختن آن‌ها و استعمال از رژ لب های بی رنگ و کمرنگ سوای به کار گیری از خط لب میباشد.




لب های گرد

این لب ها مشابه به یک دکمه پر رنگ به حیث می رسند این لب ها جالب بوده و فیس ای دیدنی و خوشگل  به شما می‌دهند. درباره ی این لب ها به کارگیری از بوم لب درخشان سفارش می شود از خط لب برای صورت دادن به‌این لب ها می اقتدار استفاده نمود.


لب های بی صورت

این لب ها صورت خاصی ندارند و کناره فرنگی خیلی بدیهی وجود ندارد. و نیاز به ساخت کناره با استعمال از خط لب میباشد  میتوانید شایسته ترین رنگها را ر او لب خویش آزمایش فرمایید و مطلوب ترین انها را تعیین نمائید. میتوانید قلم همرنگ رژ لب خویش را به کارگیری نموده و به لبهای خویش تازگی و صورت دهید.


لب های نازک

چنانچه که از آرایش و پیرایش مطلوب برای این لب ها به کار گیری نمائید میتوانید آن‌ها را دیدنی خیس و زیباتر نشان دهید.


لب های پهن

برخی از ستاره ها نیز چنین لب هایی دارا‌هستند این لب ها وسیع و پهناور بوده و کشسانی متعددی دارا هستند. برای جالب کردن این لب ها خط لب را در کناره داخلی خط لب بکشید و زوایای لب را خالی بگذارید ایام از بوم لب و شبها و در مراسم از رژلب تیره و مات استعمال فرمائید.


لب های فارغ از صورت

تمامی لب ها یکسان نیستند ممکن میباشد بعضی از لب ها غیر یکنواخت باشند نگران نباشید می‌توانید با آرایشی صحیح این ایراد را برطرف فرمایید.


روشنی لب ها

برای آنکه لب های شما تیره نشوند و صورتی به حیث برسند بایستی آنان را آب رسانی نمایید. پس پاره ای روغن بادام را با نصف قاشق چایخوری آبلیمو ترکیب نمائید و روی لب ها قرار دهید. این طرز به شما امداد خواهد کرد پوست روشنی در منطقه لب داشته باشید.


برای آنکه لب های قابل انعطاف و پر‌نور داشته باشید کمی عسل را شب و گذشته از خواب، روی لبتان بمالید.


برای آنکه لب های تیره را به راحتی پر‌نور و خوشرنگ نمائید مقدار مقداری زردچوبه را با یک قاشق شیر سرد ادغام نمائید تا خمیر نرمی نتایج شود.خمیر را روزمره و به بازه 5 دقیقه روی لبتان قرار دهید.بعد از برهه زمانی کوتاهی ( نسبتاً یک هفته ) مشاهده می‌کنید که تیرگی لب شما از میان رفته میباشد.


هر شب قبلی از خواب یه خرده آب چغندر روی لبتان بمالید تا پر‌نور و صورتی شود.


معمولا لیمو برای رفع تیرگی ها و لکه های پوست به عمل می رود. از لیمو می‌توانید برای پر‌نور کردن رنگ لب های خویش نیز استعمال نمایید. شب ها شایسته ترین دوره به کار گیری از لیمو بر روی لب ها میباشد. شب ها قبلی از خواب، آب لیموی جدید را به روی لب های خویش بزنید و بعد از آن آنان‌را ماساژ دهید.


در حالتی که لب هایی بسیار تیره دارید و در پی راهی برای صورتی و با تازگی نشان دادنشان می‌گردید، شیر سرد و پاره ای پودر زردچوبه شیوه بسیار نیکی میباشد! تنها یه خرده پودر زردچوبه را با یک قاشق چای خوری شیر سرد (از هر نوعی قادر است باشد) مخلوط فرمایید. وضعیت خمیر سیرتکامل ای پیدا خواهد کرد، این ادغام را برای 5 دقیقه روی لب هایتان قرار دهید. این عمل را برای یک تا دو هفته انجام دهید تا پیشرفت چشمگیری را شاهد باشید! این یکی‌از شایسته ترین نحوه های اینجانب برای صورتی کردن طبیعی لب‌های تیره میباشد.