سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسباب و اثاث آرایش های بدور ریختنی

اسباب و اثاث 

آرایش های بدور ریختنی را بشناسید امروزه خانم ها هزینه زیادی برای خرید اثاثیه آرایش و پیرایش می‌نمایند تا به وسیله آن ها زیبایی خویش را ارتقاء دهند, بعضی از خانم ها به به کار گیری از لوازم آرایش عادت کرده اند و نمیتوانند با رخ ای فارغ از آرایش و پیرایش خارج بروند . استفاده از اسباب آرایش مستضعف رعایت نکاتی هست که ممکن است اکثری از خانم ها از آن بی خبر باشند, برخی از لوازم آرایش ها قابل به کارگیری نیستند و باید هرچه زودتر آن ها را دور بریزید که در ادامه با آن ها آشنا می‌شوید .اسباب  

بهترین مارک رژ لب

آرایش 

اسباب 

آرایش 

کدام 

لوازم آرایش و پیرایش ها را نباید استعمال کنیم؟ اسباب و اثاث 

آرایش تاریخ گذشته 

تمامی لوازم پیرایش ها تاریخ انقضا دارا هستند و چه بسا در‌صورتی‌که یک روز از تاریخ مصرف اسباب آرایش و پیرایش پیشین باشد شما نباید از آن به کارگیری فرمائید . استعمال از اسباب آرایش مورخ گذشته سبب صدمه به پوست می‌شود پس حواستان به تاریخ انقضای اثاثیه آرایش و پیرایش تان باشد . 

 

اسباب 

آرایش و پیرایش بلا استفاده 

برای کلیه خانم ها پیش آمده که برخی از تولید ها آرایشی را می خرند البته یا از رنگ آن خوششان نمی آید و یا با پوست شان سازش ندارد به همین بلا به کار گیری میمانند, اینگونه لوازم آرایش و پیرایش ها که هیچ گاه نمی خواهید از آن ها استفاده نمائید نیز باید بدور بریزید . 

 

اسباب 

پیرایش 

نکات 

استعمال از اسباب و اثاث آرایش اسباب 

آرایشی که به خیر و خوبی از آن ها مراقبت نشده 

تمامی تولیدات آرایشی نیاز دارا‌هستند در شرایط خاصی از آن ها مرابت شود به عنوان مثال برخی از آن ها می بایست در دمای زیر 30 مرتبه حفظ شوند, در حالتی که در مراقبت از آن ها به این نکته اعتنا نکرده اید باید لوازم آرایش و پیرایش تان را بدور بریزید . 

 

اثاثیه 

آرایشی که پوست را تحریک میکنند 

بعضا از اسباب و اثاث پیرایش ها منجر تحریک پوست صورت میشوند, در‌صورتی‌که شما نیز لوازم آرایشی دارید که پوست تان را تحریک می‌کند دیگر نباید از آن استفاده فرمایید . اگر به استفاده از اینگونه لوازم ارایش ها ادامه بدهید پوست صورت تان دچار قرمزی, خارش, التهاب و ورم می‌گردد .