سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روشهای خانگی داشتن لب هایی خوش رنگ

 

روشهای خانگی داشتن لب هایی خوش رنگ

برای اینکه لب هایی خوش رنگ داشته باشید نیاز به به کار گیری همیشه از اسباب و اثاث پیرایش وجود ندارد . به کار گیری مداوم از اسباب و اثاث آرایش و پیرایش زخم های دورازشوخی را متوجه سالم شما می‌کنند . برای داشتن لب هایی خوش رنگ می‌توانید از روشهای خانگی و طبیعی امداد بگیرید . ما درین مقاله مثال ای از شایسته ترین روشهای خانگی برای داشتن لب هایی خوش رنگ را به شما معرفی می کنیم.

 بهترین مارک رژلب

داشتن لب هایی خوش رنگ، قشنگ و صورتی، منظور بخش اعظمی از اشخاص بخصوص خانم ها هست. برای پیشگیری از هر سیرتکامل سوراخ و بی آبی لب ها و داشتن لب هایی قابل انعطاف و صاف و خوش رنگ، نکات مهمی که به دنبال روایت شده میباشد را بخوانید.

 

10 طریق موءثر برای داشتن لب هایی خوش رنگ و قشنگ

1- به کارگیری از آب چغندر، شایسته ترین منش صورتی کردن لب به صورت طبیعی هست. چغندر به طور حیرت آوری مؤثر میباشد. برای انجام این فعالیت، نخست چغندر را در ادغام کن ریخته و به طور کامل آب آن را بگیرید. میتوانید آب چغندر را در سردخانه محافظت نمایید. روزی 3 تا 4 توشه و به دوران 20 دقیقه آب چغندر را روی لب های خویش قرار دهید و بعد آن را بشویید.

 

 

 

داشتن لب هایی خوش رنگ با به کار گیری از آب چغندر

در‌حالتی که قصد خارج رفتن از خانه را دارید و نمیخواهید از رژلب استعمال نمایید، بهتر میباشد از آب چغندر به کارگیری کنید. آن به صورت طبیعی لب های شما‌را خوش رنگ می سازد.

 

روغن زیتون

2- پیشین از خزینه، مقداری روغن زیتون را به یاری یک پد پنبه ای به لب های خویش بمالید. بعداز یک‌سری دقیقه لب های خویش را بشویید و بگذارید کم آب شوند. با این کار، به هیچ بالم لبی در تمام ارتفاع روز، نیاز ندارید.

 

 

 

داشتن لب هایی خوش رنگ با استعمال از روغن زیتون

بطور شبیه میتوانید از روغن میخک، برای لب های خویش به کارگیری فرمائید که دارنده خاصیت ضد عفونی کننده بوده و رخنه‌ های لب را ترمیم کرده و بهبود می‌بخشد.

 

3- چهار یا این که پنج تا گلبرگ رز قرمز‌رنگ را به طور کامل له نمائید و لب های خویش را با آن ها بپوشانید. گلبرگ ها خیر فقط بلافاصله سبب ساز قرمز‌رنگ شدن لب میگردند بلکه آن را قابل انعطاف و صاف نیز می‌نمایند. روزمره این کار را 2 تا 3 توشه انجام دهید. شما می‌توانید با ترکیب کردن گلبرگ های خرد گردیده با خامه شیر ( سرشیر) بالم لب تهیه و تنظیم فرمایید. صرفا کافیست آنان‌را تماما با هم ادغام کرده و به زمان 20 دقیقه روی لب های خویش قرار دهید. آن گاه لب های خویش را بشویید. با این فعالیت، لب ها قابل انعطاف می‌شوند.

 

 

 

4- به مراد قابل انعطاف و خوش رنگ آمیزی لب هایتان می‌توانید از کره طبیعی نیز به کار گیری کنید. روزمره 2 تا 3 توشه لب ها را با پاره ای کره گرم ماساژ دهید. اینکار مؤثر خواهد بود.

 

روغن خردل

5- روغن خردل، یک طریق درمانی کهن برای بهبود لب های کم آب میباشد که درحال حاضر تعداد یه خرده از این شیوه استعمال مینمایند. پیشین از خواب، یکسری قطره روغن خردل را روی ناف ریخته و آن را مقداری ماساژ دهید و صبح روز آن‌گاه، فیض را ملاحظه کنید. این روغن، لب های شکاف خورده ای که در گیر خون ریزی گردیده اند را بهبود بخشیده و آنان‌را قابل انعطاف و صاف مینماید.